کد خبر: 36522
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 مرداد 1397 - 09:20

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز به کار طرح تابستانه کتاب ۹۷

منبع : لیزنا
 طرح تابستانه کتاب ۹۷ از ۳۰ مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز به کار می کند.
آغاز به کار طرح تابستانه کتاب ۹۷

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، طرح «تابستانه كتاب» با شعار«دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی» از ۳۰، مردادماه در كتابفروشی های سراسر كشور آغاز می شود كه بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران كتاب با همراه داشتن كارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۱۵ تا ٢٥ درصدی خرید كتاب در این طرح تا سقف یكصد هزار تومان استفاده كنند.

در نهمین دوره طرح های فصلی حمایت از كتابفروشی ها، ۷۴۰ كتابفروشی ثبت نام كرده اند كه تاكنون ۶۹۰ كتابفروشی تایید شده اند. از بین كتابفروشی های تایید شده ۹۷ كتابفروشی در تهران، ۸۴ كتابفروشی در اصفهان، ۸۳ كتابفروشی در خراسان رضوی و ۷۳ كتابفروشی در قم در طرح مشاركت دارند.

گفتنی است، از مجموع كل كتابفروشی های عضو طرح تابستانه كتاب ۹۷، ۱۱۲ كتابفروشی كه عضو طرح عیدانه كتاب نبودند برای مشاركت در طرح تابستانه كتاب ۹۷ ثبت نام كرده اند. از مجموع ۱۱۲ كتابفروشی، ۲۲ كتابفروشی از تهران، ۱۶كتابفروشی از خراسان رضوی، ۱۰كتابفروشی از قم در طرح تابستانه كتاب ثبت نام كرده اند.

لازم به ذكر است كه اسامی كتابفروشی های عضو طرح تابستانه كتاب از ۳۰ مردادماه در سایت طرح تابستانه کتاب اعلام می شود.

نهمین دوره طرح های حمایتی از كتابفروشی ها با عنوان تابستانه كتاب۹۷ از سه شنبه، ۳۰ مردادماه در كتابفروشی های عضو طرح در سراسر كشور آغاز و در تهران به مدت ۷ روز و در سایر شهرها و شهرستان ها به مدت ۱۰ روز كتاب های تالیفی با یارانه ۲۵درصد و كتاب های ترجمه با یارانه ۱۵درصد عرضه می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: