کد خبر: 36594
تاریخ انتشار: شنبه, 03 شهریور 1397 - 13:01

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «درسنامه اسرار حج» به زبان ترکی استانبولی منتشر شد

منبع : لیزنا
با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در استانبول، کتاب «درسنامه اسرار حج» به زبان ترکی استانبولی منتشر شد.
کتاب «درسنامه اسرار حج» به زبان ترکی استانبولی منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در استانبول، کتاب «درسنامه اسرار حج» نوشته محمدتقی فعالی توسط نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سازمان حج به زبان ترکی استانبولی ترجمه و از سوی انتشارات مشعر به چاپ رسید.

این کتاب به منظور شناساندن اسرار و رموز حج ابراهیمی و کاربردی کردن متون آموزشی و ساده سازی جهت استفاده زائرین و کارگزاران بیت الحرام چاپ شده است.

مناسک حج، آداب حج، اسرار و معارف حج، آشنایی با تاریخ اسلام، آشنایی با تاریخ و اماکن مقدسه مکه و مدینه، آداب معاشرت، احکام مبتنی به حج، آشنایی با کشورهای اسلامی، گزیده سیمای عقاید شیعه، آشنایی با عربستان و محاور عربی از جمله این درسنامه‌ها است.

بنابر اعلام این خبر، این کتاب توسط حجت الاسلام والمسلمین جعفر بابار ترجمه و از سوی مؤسسه کوثر بازبینی و همزمان با ایام ذی الحجه نشر پیدا کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: