کد خبر: 38311
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 دی 1397 - 08:57

داخلی

»

اخبار کتاب

همکاری «سمت» با مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الإسلامی لبنان

منبع : روابط عمومی «سمت»
مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی «سمت» و نماینده مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الإسلامی لبنان، روز دوشنبه 17 دی‌ماه، در سازمان «سمت»، دیدار و گفتگو کردند.
همکاری «سمت» با مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الإسلامی لبنان

به گزارش لیزنا، در نشست مشترک شهره روغنی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و سبحانی نماینده مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الإسلامی لبنان، همکاری‌های دوجانبه و چگونگی ادامه این همکاری‌ها در آینده، مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار، همکاری‌های گذشته در خصوص ترجمه، نشر و توزیع 5 عنوان از آثار «سمت» در لبنان و سایر کشورهای عربی، توسط مرکز الحضاره مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص چگونگی ادامه این همکاری‌ها در آینده مذاکره شد.

گفتنی است در همکاری سازمان «سمت» با مرکز الحضاره، تاکنون 4 کتاب با عنوان‌های «الإنسان من منظور الإسلام»، «علم الکلام الإسلامی دراسه فی القواعد المنهجیه»، «المنطق التطبیقی: منهج جديد في توظيف اصول علم المنطق» و «دراسات فی علم الکلام الجدید»، به زبان عربی ترجمه، چاپ و منتشر شده است و کتاب «خطوط کلی حکمت متعالیه» نیز در دست چاپ است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: