کد خبر: 38959
تاریخ انتشار: شنبه, 11 اسفند 1397 - 10:12

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای فعالیت در نمایشگاه کتاب تهران

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
مدیر روابط عمومی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام خبرنگاران رسانه‌ها برای فعالیت در این رویداد فرهنگی خبر داد.
آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای فعالیت در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، سید محمد طباطبایی حسینی با اشاره به آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: خبرنگاران از امروز شنبه یازدهم اسفند ماه فرصت دارند تا یک هفته (18 اسفند ماه) نسبت به ارائه درخواست برای فعالیت در نمایشگاه کتاب 32 اقدام کنند.

وی توضیح داد: لازم است خبرنگاران متقاضی یک قطعه عکس و مشخصات شخصی و رسانه‌ای خود را به  پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران افزود: مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس و مشخصات رسانه‌ای نیز شامل عنوان رسانه، گروه و حوزه فعالیت است.  

وی تاکید کرد: هر گونه فعالیت خبری و عکاسی در نمایشگاه کتاب تهران با کارت خبرنگاری صادر شده توسط ستاد خبری و رسانه‌ای نمایشگاه ممکن خواهد بود از این رو ضرورت دارد خبرنگاران محترم نسبت به ارایه مشخصات خود در بازه زمانی اعلام شده اقدام کنند.

به گفته طباطبائی نمایشگاه کتاب تهران در دوره گذشته میزبان بیش از 1000 خبرنگار از رسانه‌های داخلی و خارجی برای پوشش این رویداد مهم فرهنگی بوده است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ٤ الی ١٤ اردیبهشت ماه ١٣٩٨ برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: