کد خبر: 39240
تاریخ انتشار: شنبه, 17 فروردين 1398 - 10:08

داخلی

»

اخبار کتاب

پیوند میان ورزش و کتاب

تماشای مسابقات بسکتبال با اهدای یک جلد کتاب

منبع : www.okumaajansi.com
باشگاه ورزشی «Efes آناتولی» در ترکیه از بسکتبال دوستان برای شرکت در کمپین «یک کتاب هم تو بیاور» دعوت کرده است.
تماشای مسابقات بسکتبال با اهدای یک جلد کتاب

به گزارش لیزنا، باشگاه ورزشی«Efes آناتولی» که هر سال در طول هفته کتابخانه ها در این کشور کمپین «یک کتاب هم تو بیاور» را اجرا می کند، این کمپین را برای بار پنجم در مسابقات پیش روی خود با باشگاه «کالج باغچه شهر» با شعار «به این مسابقه به جای بلیط با کتاب بیایید» به اجرا در خواهد آورد.

دوستداران بسکتبال با آورن کتاب به سالن ورزشی «سینان اردم» هم بلیط رایگان دریافت می کنند و هم با شرکت در این کمپین در دستیابی دانش آموزان به کتاب هایی که برای کمک به یادگیری آنان لازم است، یاری خواهند کرد. به بسکتبال دوستان شرکت کننده در این کمپین، نشانگرهای کتاب با عکس های بازیکنان باشگاه ورزشی «Efes آناتولی» هم هدیه داده خواهد شد.

کتاب های سطح ابتدایی جمع آوری شده در این کمپین که قلم خرد یا نوشته نشده و سالم باشند با کمک بنیاد آموزش و کمک های اجتماعی آناتولی به مدارس نیازمند سراسر ترکیه ارسال خواهند شد.

باشگاه ورزشی Efes که در طرح مسئولیت های اجتماعی، آموزش و فرهنگ ورزشی را ادغام کرده است، طرح «یک کتاب هم تو بیاور» را با نوآوری جدیدی که در دنیای ورزش ایجاد نموه، ادامه می دهد. در قالب کمپین که این باشگاه از سال 2015 تا به حال به اجرا در می آورد، از بسکتبال دوستان به همراه آوردن کتاب هایی نوشته نشده و سالم درخواست شده است. کتاب های سطح دوره ابتدایی که می تواند با موضوعات تاریخ، ادبیات، علوم اجتماعی، فلسفه و غیره باشد به باجه های خرید بلیط تحویل داده می شوند و پس از بررسی های لازم با کمک بنیاد آموزش و کمک های اجتماعی آناتولی به مدارس سراسر این کشور ارسال خواهند شد.

بسکتبال‌دوستانی که به آموزش دانش آموزان نیازمند کمک می کنند هم برای دیدار مسابقه میان باشگاه ورزشی «Efes آناتولی» که در سوپر لیگ قهرمانی حضور دارد و «کالج باغچه شهر» بلیط رایگان دریافت می کنند و هم نشانگرهای کتاب با عکس های بازیکنان باشگاه ورزشی Efes آناتولی را هدیه می گیرند. اعضای این باشگاه نیز با شرکت در طرح «یک کتاب هم تو بیاور» به پیوستن افراد بیشتری به این کمپین کمک می کنند.

بسکتبال دوستانی که نمی توانند به دیدن مسابقه بیایند اما علاقمند به شرکت در این کمپین هستند نیز می توانند کتاب های خود را به آدرس این باشگاه ارسال کنند.

«Efes آناتولی»از تمام علاقمندان به بسکتبال دعوت کرده است که در این کمپین شرکت کنند.

ترجمه: زهرا شریفی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: