کد خبر: 39491
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 ارديبهشت 1398 - 18:39

داخلی

»

اخبار کتاب

 كتاب «از تازان تا كیهان» به چاپ دوم رسید

منبع : روابط عمومی انتشارات پیام حنان
 كتاب «از تازان تا كيهان» به قلم علی اصغر جهانگيری به چاپ دوم رسيد.
 كتاب «از تازان تا كیهان» به چاپ دوم رسید

به گزارش لیزنا، در معرفی این کتاب آمده است: «از تازان تا كیهان» شرح زندگی عیسی كشوری است. حقوقدانی كه  كتب حقوقی موثر مانند قاعده «عسر و حرج در طلاق» كه موجب تصویب قانون و شناختن حق طلاق برای زنان شد و همچنین كتاب «ضرورت احیا خانه های انصاف» كه عامل تشكیل و تصویب شوراهای حل اختلاف در كشور شد رت تالیف کرده است.

كتاب «خداوند و بهشت» كشوری نیز موجب واكنش مثبت پروفسور استیون هاوكینگ شد و این كتاب در كانادا به زبان انگلیسی به چاپ رسید.

جهانگیری در كتاب «از تازان تا كیهان» شرح زندگی نامه عجیب و شگفت انگیز دكتر كشوری را با قلمی زیبا به رشته تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم: «کسی که به دلایل و شرایط ویژه مدتی زندگی غار نشینی داشته، سپس در کوهپایه ها زندگی عشایری، روستایی و شهری را هم تجربه کرده است. شاید در روزگار ما و حتی در جهان کنونی حتی یک نفر یافت نشودکه تمام اعصار زندگی بشر همانند عصر غارنشینی، زندگی در جنگل، زیست در چادر و ... را تجربه و سر انجامبه عنوان نماینده تمدن مشرق زمین به گفت و گو با پرفسور هاوکینگ نماینده تمدن غرب بنشیند و او را با برهان و منطق به تسلیم وادارد.»

این کتاب توسط انتشارات پیام حنان به چاپ رسیده است و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: