کد خبر: 31399
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 آبان 1396 - 08:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

برنامه‌های استان سیستان و بلوچستان در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب اعلام شد

منبع : لیزنا
استان سیستان و بلوچستان در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب برنامه‌های متنوعی در سراسر استان خواهد داشت.
برنامه‌های استان سیستان و بلوچستان در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب اعلام شد

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران)، برنامه‌های استان سیستان و بلوچستان در هفته کتاب شامل برگزاری نمایشگاه کتاب در طول این هفته در سراسر استان، اهداء کتاب به موسسات و مراکز انجمن‌های استان، و برگزاری نشست‌های نقد کتاب می‌شود. تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره هفته کتاب در سطح استان از 15 آبان‌ماه آغاز خواهد شد، همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در تاریخ شانزدهم آبان‌ماه نشست خبری با این موضوع برگزار می‌کند.

بزرگداشت هفته کتاب به همراه تجلیل از خادمین کتاب و کتابخوانی در تاریخ 24 آبان‌ماه توسط مجتمع فرهنگی و هنری این استان برگزار می‌شود، و مطالب آموزنده و احادیث مستند در خصوص کتاب و کتابخوانی در سربرگ نامه‌های اداری و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر در طول هفته درج خواهد شد.

همچنین مجتمع فرهنگی و هنری در تاریخ 24 آبان‌ماه از تازه‌های نشر استان سیستان و بلوچستان رونمایی خواهد کرد. این مجتمع با همکاری دو مدرسه، نمایشگاه کاریکاتور «اگر کتاب نخوانیم» را برگزار می‌کند و نیز کارگاه نقاشی ویژه مدارس ابتدایی با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد. زنگ مطالعه از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای مدارس است.

مجتمع فرهنگی و هنری در تاریخ 23 آبان‌ماه نیز با ناشران، مولفان و نویسندگان نشستی برگزار می‌کند و از اهالی قلم تقدیر خواهد کرد همچنین در 24 آبان‌ماه از مفاخر فرهنگی فعال در حوزه کتاب، تجلیل می‌شود.

در این هفته از کتابفروشی‌های سطح شهرهای استان سیستان و بلوچستان بازدید به عمل می‌آید و در سراسر استان مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

 

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار"آینده روشن با خانواده کتابخوان" از 20 آبان الی 26 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: