کد خبر: 31554
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 آبان 1396 - 12:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

بازدید معاون فرهنگی از دو طرح پایتخت کتاب ایران

منبع : لیزنا
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آئین افتتاح بیست و پنجمین دوره هفته کتاب از دو مدرسه و یک شرکت چاپ بازدید کرد.
بازدید معاون فرهنگی از دو طرح پایتخت کتاب ایران

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب ایران) محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از حضور در آئین افتتاح بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، صبح امروز یکشنبه(21 آبان‌ماه) در بوشهر پایتخت کتاب ایران از چند طرح ویژه معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر بازدید کرد.  

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی به همراه مجید غلامی‌جلیسه، دبیر بیست و پنجمین دوره هفته کتاب از «كافه كتاب مدرسه مصلحيان» بازدید کردند. جوادی همچنین با حضور در شرکت نوین چاپ آریانای شهر بوشهر از چند و چون فعالیت این شرکت با خبر شد.

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار آینده روشن با خانواده کتابخوان  تا 26 آبان‌ماه در سراسر کشور گرامی‌داشته می‌َ‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: