کد خبر: 31570
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 آبان 1396 - 12:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

نخستین «پرواز کتاب» راهی تهران شد

منبع : لیزنا
نخستین «پرواز کتاب» شب گذشته (21 آبان‌ماه) با حضور عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر، محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجید غلامی جلیسه، دبیر هفته کتاب کار خود را آغاز کرد.
نخستین «پرواز کتاب» راهی تهران شد

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و چنجمین دوره هفته کتاب ایران)، «پرواز کتاب»‌ عنوان طرحی است که با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، هواپیمایی «قشم‌ایر» و فرودگاه بین‌المللی بوشهر فعالیت‌هایش را به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران  آغاز کرده است.

طرح «پرواز کتاب»‌ شب گذشته و با پرواز ساعت 21  بوشهر به تهران کار خود را آغاز کرد و طبق تفاهمنامه انجام شده قرار است که تمام پروازهایی که از مبدا بوشهر انجام می‌شود، مجهز به کتاب باشد.  در این پرواز عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر و محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب، علی‌‌اصغر سیدآبادی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی غیاثی ندوشن، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمیده ماحوزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر حضور داشتند.

در این طرح هواپیماهای شرکت «قشم‌ایر» به کتاب‌های حوزه‌های مختلف تجهیز شده‌اند تا مسافران در طول مدت پرواز بتوانند به مطالعه کتاب بپردازند.  همچنین این امکان وجود دارد که مسافران در صورت تمایل کتاب را نزد خود نگه دارند؛ چراکه بعد از هر پرواز جای خالی کتاب‌ها، پُر خواهد شد.

 

نخستین پرواز کتابی کشور شب گذشته (21 آبان‌ماه) از بوشهر، پایتخت کتابی ایران راهی تهران شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: