کد خبر: 24672
تاریخ انتشار: شنبه, 12 تیر 1395 - 18:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس صورت گرفت:

معرفی و تبلیغات منابع جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران  غرفه ای به منظور معرفی و تبلیغات منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در  راهپیمایی روز قدس برپا کرد.
معرفی و تبلیغات منابع جشنواره کتابخوانی رضوی

 

به گزارش لیزنا، کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی استان تهران با شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین با برپایی غرفه ای ضمن اطلاع رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی ، منابع مسابقه را به عموم مردم معرفی کردند.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با تدارک غرفه ای در میدان فلسطین،اقلام تبلیغاتی شامل تراکت ، بروشور  و لوح های فشرده حاوی فایل PDF کتاب های جشنواره رضوی را بین حاضران توزیع کرد؛ همچنین به منظور انجام تبلیغات گسترده در تمامی مسیرهای راهپیمایی، با هماهنگی های انجام شده تمامی اقلام تبلیغاتی برای غرفه های سازمان های فرهنگی و ستاد نماز جمعه تهران ارسال شد.

حضور و استقبال چهره های سرشناس همچون غلامعلی حداد عادل از شخصیت های فرهنگی کشور و نیز ورزشکاران، هنرمندان، کودکان و نوجوانان به همراه خانوادهایشان از حاشیه های جالب توجه در این غرفه بود.

 

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان تهران و نیز پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی (ویژه کودکان ۱۱ سال)، «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی (ویژه نوجوانان تا ۱۷سال) و «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌ رضوی (جوانان و بزرگسالان) را تهیه  و ضمن شرکت در مسابقه مکتوب از جوایز ویژه آن برخوردار شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: