کد خبر: 25792
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 آبان 1395 - 08:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری ششمین نشست کتابخوان روستای عالی حسینی

منبع : لیزنا
ششمین نشست کتابخوان عالی حسینی، در کتابخانه ی آیت الله جمی، با هدف جذب دانش آموزان به کتاب خواندن و ارتباط بهتر با کتابخانه برگزار شد.
برگزاری ششمین نشست کتابخوان روستای عالی حسینی

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی آیت الله جمی، با حضور جمعی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی برگزار گردید.

 در این نشست کتاب های «چراهای شگفت انگیز پرندگان» نوشته آماندا اونیل، توسط علیرضا خمینه، «چراهای شگفت انگیز علم و تجربه» نوشته بارباراتیلورتوسط حسین حیدری، «چراهای شگفت انگیز استان آذربایجان شرقی» نوشته مهدی چوبینه، توسط علی حیدری و « چراهای شگفت انگیز یونان باستان» نوشته فیونا مک دانلد، توسط محمد مهدی حیدری به اشتراک گذاشته شد.

نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، دانش‌آموزان، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: