کد خبر: 26179
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 آذر 1395 - 13:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توسط نیکوکار اهل کورائیم اردبیل

هزینه عضویت 400 نفر در کتابخانه عمومی کورائیم نیر پرداخت شد

منبع : لیزنا
نیکوکار اهل کورائیم نیر در استان اردبیل، هزینه عضویت 400 نفر از دانش آموزان و شهروندان کورائیمی در کتابخانه عمومی این شهر را پرداخت نمود.
هزینه عضویت 400 نفر در کتابخانه عمومی کورائیم نیر پرداخت شد

 به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، مسئول کتابخانه عمومی کورائیم با اعلام این خبر افزود: مسعود اصغرزاده، از شهروندان کورائیمی ساکن تهران با واریز هزینه عضویت 400 نفر، زمینه بهره‌مندی علاقمندان از خدمات کتابخانه عمومی را فراهم ساخت.

 

خسروکامران با دعوت از دیگر نیکوکاران کورائیمی، تصریح کرد: خیرین علاقمند به مشارکت میتوانند با کمک در زمینه‌هایی همچون اهدای زمین، ساخت، تکمیل و تجیهز کتابخانه عمومی، خرید و اهدای کتب مورد نیاز و واریز هزینه عضویت افراد کم بضاعت، زمینه ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را مهیا سازند.

وی، ترویج کتابخوانی را زمینه‌ساز توسعه فرهنگی منطقه و ارتقای آگاهی های عمومی برشمرد و افزود: این مشارکت هم اجر معنوی و سعادت اخروی را برای نیکوکاران در پی دارد و هم کمک به ساختن آینده‌ای بهتر برای فرزندان این آب و خاک است.

کتابدار
|
Iran
|
1395/09/15 - 17:59
0
2
با سلام نفس عمل خوبه ولی این مساله هم وجود دارد که هیچ کتابخوانی اعم از کودک و بزرگسال به خاطر حق عضویت ۱۵۰۰تومانی از کتابخانه دور نشده الان این کتابخانه به یکباره لیست تمامی دانش آموزان منطقه را وارد سامان می کنه ودر ادامه حتی یک نفر اونها هم به کتابخانه مراجعه نمی کنند . این راه چاره نیست و فقط آمار سازی است بلکه باید فرهنگ سازی بشه و مردم با پای خودشان و با رغبت عضو کتابخانه شوند . با این کارها خودمان را قول نزنیم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: