کد خبر: 26935
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 بهمن 1395 - 09:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری دو نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان در استان بوشهر

منبع : لیزنا
نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان توسط کتابخانه ثامن الائمه ( ع ) کلمه و کتابخانه عمومی باقرالعلوم دیلم در بوشهر برگزار شد
برگزاری دو نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان در استان بوشهر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، در جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی چهارمین نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه ثامن الائمه ( ع ) کلمه برگزار شد.

در این نشست چهار نفر از اعضا به ارائه کتب انتخابی خود پرداختند و در پایان با هدایایی از اعضا ارائه دهنده تقدیر شد .

در این نشست کتاب‌های «‌احترام پدر و مادر‌» هیئت تحریریه نشر براق توسط، «تشست خاکستر» نوشته  طیبه توسلی، «مهد کودک چه زیباست» نوشته  عباس مسکنی و «ماجرای مرد خیاط و پسرانش» نوشته گریم ویلهلم کارل معرفی و ارائه شد.

همچنین توسط کتابخانه عمومی باقرالعلوم دیلم دومین نشست کتابخوان مدرسه ای، با همکاری دبستان شهید محمدی در این مدرسه برگزار شد.

در این نشست که دانش آموزان پایه سوم حضور داشتند، چهار نفر از دانش آموزان، با معرفی کتاب‌های خود، اطلاعات آن را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

در این نشست کتاب « نور» نویسنده جکی بال، کتاب «چرا کریستف کلمب عرض اقیانوس را پیمود» نویسنده رزگرین وود، کتاب «ماقبل تاریخ» نویسنده جکی کف، کتاب « طبیعت در معرض خطر» نویسنده کالری شان ارائه شدند.

در پایان این نشست نیز جوایزی با ارائه‌دهندگان اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: