کد خبر: 27013
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 بهمن 1395 - 14:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری دو نشست کتاب‌خوان در شهرستان بهارستان تهران

منبع : لیزنا
جمع‌خوانی کتاب توسط کتابخانه عمومی پرون اعتصامی و کتابخانه عمومی شهید ثانی شهرستان بهارستان برگزار شد.
برگزاری دو نشست کتاب‌خوان در شهرستان بهارستان تهران

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی بهارستان، کتاب «من زنده ام» نوشته معصومه آباد، در کتابخانه عمومی شهید ثانی شهرستان بهارستان جمع خوانی شد.

 در این کتاب نویسنده خاطرات دوران اسارتش را به قلم شیوا و روان بیان کرده است بطوری که خواننده را با خود به دوران جنگ می‌برد. لازم به ذکر است در پایان جمع خوانی، حاضرین درباره مطالب خوانده شده بحث و تبادل نظر نمودند.

نشست کتابخوان مدرسه‌ای ویژه دختران در مدرسه حاج رحیم شعبانی با تلاش کتابداران کتابخانه عمومی پرون اعتصامی برگزار شد.

این نشست با حضور اعظم صالحی مسئول و ظریفه قاسم پور کتابدار کتابخانه پروین اعتصامی و رفعت رضایی کتابدار کتابخانه گلستان، تعدادی از معلمان و 150 نفر از دانش آموزان در محل سالن آمفی تئاتر مدرسه حاج رحیم شعبانی برگزار شد.

در این نشست تعداد 4 نفر از دانش‌آموزان به معرفی کتاب‌هایی در موضوع انقلاب اسلامی، کتاب‌های «زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی» ؛ غزاله بخشی کتاب «آن جمعه»؛ «نیمکتهای پاییزی» و « درود بر برادر ارتشی» نوشته حمیدرضا شاه آبادی پرداختند.

در ادامه این برنامه با هدف آموزش جمع‌خوانی کتاب به دانش آموزان، کتاب «کتاب‌ها حرف می‌زنند» نوشته سعدیه محمدی، توسط کتابداران و معلمان جمع خوانی شد. این کتاب که توسط یکی از کتابداران کتابخانه عمومی برای کودکان نوشته شده است، به سادگی آشنایی با کتاب و کتابخانه را برای کودکان آموزش می دهد.

پایان بخش برنامه نیز تقدیر از معرفی کنندگان کتاب با لوح و هدیه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: