کد خبر: 27462
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 18:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«اپلیکیشن» کتابخانه‌های عمومی استان فارس تولید شد

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: اپلیکیشن کتابخانه‌های عمومی‌ استان فارس به‌منظور آشنایی کاربران با کتابخانه‌های عمومی و مشخصات و خدمات آن‌ها طراحی و اجرا شده است.
«اپلیکیشن» کتابخانه‌های عمومی استان فارس تولید شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، سعیده ابراهیمی ضمن اعلام این خبر گفت: این اپلیکیشن به‌منظور آشنایی کاربران با مشخصات و خدمات کتابخانه‌های عمومی و تسهیل در دست‌یابی به اطلاعات کتابخانه‌های عمومی برای نصب بر روی تلفن‌همراه یا تبلت ساخته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به اینکه هدف از طراحی این نرم افزار دست‌یابی آسان‌تر و سریع‌تر کاربران به اطلاعات کتابخانه‌های عمومی استان بوده است، بیان کرد: در این نرم‌افزار اطلاعاتی همچون نشانی و شماره تماس تمامی کتابخانه‌های عمومی استان فارس، ساعت ارائه خدمات کتابخانه‌ها به آقایان و خانم‌ها، بخش‌های مختلف هر کتابخانه و شرایط عضویت ارائه می‌شود.

ابراهیمی جست‌و‌جوی آسان در منابع تمامی کتابخانه‌های عمومی استان را از مهم‌ترین امکانات این نرم‌افزار دانست و گفت: علاقه‌مندان به کتاب با نصب این اپلیکیشن در تلفن‌همراه خود، به‌راحتی می‌توانند کتاب‌های مدنظر را در کتابخانه‌های عمومی جست‌و‌جو کنند. به گفته وی برای این منظور کاربران باید به بخش «جست‌وجوی کتاب» در اپلیکشن مراجعه کرده و کتاب مدنظر خود را جست‌و‌جو کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس همچنین ارائه اطلاعات درباره تاریخچه کتابخانه‌های عمومی فارس را از دیگر کاربردهای این نرم‌افزار توصیف کرد و گفت: تعیین کتابخانه‌های عمومی ویژه پژوهشگران و یافتن نزدیک‌ترین کتابخانه به محل سکونت از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است. ابراهیمی در پایان با تصریح اینکه این نرم‌افزار در حال حاضر برای سیستم‌عامل ‌اندروید طراحی شده است نوید داد که به زودی نسخه قابل استفاده بر روی سیستم عامل‌های «ios» نیز طراحی شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن کتابخانه‌های عمومی استان فارس را از تارنمای اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس یا اپلیکیشن بازار بر روی گوشی‌همراه یا تبلت خود بارگذاری کنند.

حکیمی کیا
|
Iran
|
1395/11/27 - 13:28
0
0
با سلام و احترام
این اپلیکیشن از سوی آقای «میثم جوانبخت» کارشناس محترم امور کتابخانه ها در اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس ساخته شده است که در تنظیم خبر، اشاره به این موضوع فراموش شده است. خواهشمند است موضوع را درج نمایید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: