کد خبر: 27507
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 بهمن 1395 - 15:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان ایلام

منبع : لیزنا
پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایوان ا با حضور اعضاء انجمن در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.
برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان ایلام

به‌گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی‌استان ایلام، علی نیکقدم رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایوان گفت: پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان‌ به ریاست عبدالرضامهدیان معاونت فرمانداری ایوان و سایر اعضاء انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدیان معاونت فرمانداری شهرستان ایوان کتاب و کتابخوانی را یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های فرهنگی دانست و ادامه داد: همه مسئولان باید با همکاری و همراهی تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف والای فرهنگی به کار ببندند.

در ادامه جلسه جلیلیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، در خصوص وضعیت کتابخانه در دست اجراء سراب و همچنین وضعیت موجود کتابخانه های عمومی استان و چگونگی پیشرفت خدمات کتابداری به اعضاء گزارشی ارائه نمودند و از شهرداری و شورای شهر ایوان به واسطه پرداخت به موقع‌ سهم کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری ایوان تقدیر کردند.

در این جلسه مصوباتی به تصویب اعضاء رسید که از آن جمله می‌توان به همکاری اداره کتابخانه‌های ایوان با هماهنگی بخشداران مرکزی و بخش زرنه نسبت به اهداء کتاب به دهیاری‌های دارای قفسه و مکان؛ اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش در تمام مقاطـع تحصیلی به منظور استفاده دانش آموزان از منابع کتابخانه‌های عمومی خصوصأ منابع کمک آموزشی قلم‌چی؛ فراهم‌آوردن مقدمات استفاده عمومی و زمینه مشارکتی شدن در کتابخانه‌عمومی نساء توسط اداره کتابخانه‌های عمومی استان، همچنین تجهیز منابع و آموزش کتابداران آن کتابخانه؛ اجرای جلسات نقد و بررسی آثار مؤلفان بومی و نشست کتابخوان توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان؛ فراهم آوری زمینه تکمیل کتابخانه عمومی سراب توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان با هماهنگی بنیاد برکت؛ قول مساعدت شهردار ایوان مبنی بر پرداخت و تسویه بدهی های کتابخانه از سهم نیم درصد درآمد شهرداری تا پایان سال؛ و تمهیدات لازم جهت اجرای جشنواره رضوی اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: