کد خبر: 27558
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 16:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از سوی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد

5 کتاب برای طرح کتاب‌خوان اسفندماه ۱۳۹۵ معرفی شد

منبع : لیزنا
معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دوازدهمین سری از کتاب‌های طرح «کتاب‌خوان ماه» ویژه اسفند ۹۵ را معرفی کرد.
5 کتاب برای طرح کتاب‌خوان اسفندماه ۱۳۹۵ معرفی شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، کتاب‌های «فرهنگ‌نامه طلایی ورزش» نوشته مهدی زارعی، «خودی نشان بدهید» نوشته علی‌محمد صالحی، «عصبانیت آن‌قدرها هم بد نیست» نوشته مایکلین ماندی، «وقتی مهتاب گم شد» اثر حمید حسام و کتاب «دختران به عفاف روی می‌آورند» نوشته وندی شلیت و نانسی لی دموس را برای طرح کتاب‌خوان ماه ویژه اسفندماه ۹۵ معرفی کرد.

گفتنی است، کتاب‌های طرح کتاب‌خوان ماه از سوی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در راستای اجرای منویات مقام معظّم رهبری (دام‌ظله العالی) در خصوص لزوم معرفی و در اختیار گذاشتن کتاب خوب و سالم برای پرورش فکری جامعه و نیز اقدامی عملی در مسیر اجرای سیاست‌های سال ۱۳۹۵ نهاد (سال خواندن) معرفی می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: