کد خبر: 27894
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 10:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه عمومی امیرکبیر آبدانان ایلام برگزار شد

منبع : لیزنا
آخرین جلسه انجمن کتابخانه عمومی امیرکبیر آبدانان ایلام در سال 95 باحضور اعضاء انجمن برگزار شد.
 جلسه انجمن کتابخانه عمومی امیرکبیر آبدانان ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان ایلام، اردشیر بوستانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان از برگزاری آخرین جلسه انجمن کتابخانه عمومی امیرکبیر شهرستان آبدانان در سال 95 در روز یکشنبه 22 اسفند ماه، با حضور فرماندار و اعضاء انجمن در محل فرمانداری خبر داد.

در ابتدای این جلسه بوستانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان ضمن عرض تبریک فرارسیدن نوروز باستانی، به ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی شهرستان در سال 95 و وضعیت مصوبات جلسه قبلی انجمن پرداخت.

در ادامه جلسه فرماندار به بیان جایگاه مهم کتابخانه‌های عمومی و همچنین اهمیت توجه به کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان تأکید کرد و قول مساعد در زمینه ی تخصیص اعتبارات لازم عمرانی در جهت توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌های عمومی از جمله کتابخانه شماره 2 شهرستان آبدانان را داد.

در پایان اعضای حاضر در جلسه به بیان راهکارها و پیشنهادات خود پرداختند و مصوباتی از قبیل خرید یک دستگاه وسیله نقلیه برای اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان، پیگیری و تغییر کاربری زمین کتابخانه شماره دو آبدانان و پیگیری ایجاد کتابخانه روستایی در روستاهای دارای جمعیت کافی، و رفع مشکل مسیر دسترسی به کتابخانه دکتر شریعتی سرابباغ تصویب شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: