کد خبر: 28004
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 فروردين 1396 - 14:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی در مدارس لاهیجان تجلیل شد

منبع : لیزنا
در مراسمی با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی لاهیجان، رابط فرهنگی این اداره و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان در دو مدرسه علامه طباطبایی و شهیدکریمی از برندگان مسابقات کتابخوانی ویژه دانش آموزان تجلیل شد.
از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی در مدارس لاهیجان تجلیل شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان، مرتضی اکبری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان در این مراسم به بیان فعالیتهای متنوع فرهنگی و امکانات و کتابخانه های عمومی شهرستان پرداخت.

اکبری همچنین ضمن دعوت از دانش آموزان برای عضویت در کتابخانه ها و استفاده از منابع و امکانات آنها این امر را یکی از مصادیق ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان و دانش آموزان دانست.

در پایان این مراسم از12نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی ویژه مدارس شهرستان لاهیجان در دو مدرسه علامه طباطبایی و شهیدکریمی تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: