کد خبر: 28099
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 10:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان عنوان کرد

بیشترین اعتبارات عمرانی از سوی استاندار و فرمانداران به کتابخانه های عمومی خوزستان اختصاص داده شده است

منبع : لیزنا
بشترین اعتبارات عمرانی از ناحیه سازمان برنامه و بودجه توسط استاندار و فرمانداران به کتابخانه های عمومی خوزستان و توسعه کتابخانه و گسترش فرهنگ کتابخوانی اختصاص داده شده است.
 بیشترین اعتبارات عمرانی از سوی استاندار و فرمانداران به کتابخانه های عمومی خوزستان اختصاص داده شده است

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی خوزستان، امام جمعه شهرستان کارون به همراه رئیس اداره کتابخانه هاس عمومی این شهرستان بامدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در مورد فعالیت های کتابخانه های عمومی شهرستان کارون به بحث و گفتگو پرداختند.

 امام جمعه شهرستان کارون از فعالیت های کتابخانه های عمومی به ویژه  فعالیت های فرهنگی دینی این ساله های نهاد از قبیل شب شعر مدافعان حرم، جشنواره کتابخوانی رضوی،توجه به منابع مالی و عمرانی و نیروی انسانی و سایر برنامه های فرهنگی مرتبط با حوزه دین در شهرستان و استان تقدیر و تشکر کرد و اظهار نمود: در بازدید اخیری که از کتابخانه عمیره از توابع شهرستان داشتم تاثیرگزاری فعالیت های نهاد کتابخانه ها در ارتقاء فرهنگ عمومی و دینی وکاهش آسیب های اجتماعی خواهان احداث کتابخانه های و پروژه های جدید در شهرستان محروم کارون شد.

وی همچنین اعلام نمود: دفتر امام جمعه جهت توسعه عمرانی و گسترش فرهنگ کتاب و آماده ایجاد هماهنگی بین مسئولین اعم از فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس و پیگیری مطالبات کتابخانه های عمومی از شهرداری شهرستان می باشد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: فرهنگ مطالعه و ارتقاء و بالابردن فرهنگ عمومی و دینی و قدرت تاثیر گذاری نقش خواندن و دانستن در بازدارندگی از پلشتی ها و آسیب های اجتماعی یکی از اهداف مهم نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که خوشبختانه با سیاست گذاری مختارپور،دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی به سمت یک پایگاه فرهنگی اسلامی و دینی مورد توجه جوانان و علاقمندان قرار گرفته است و تمامی سیاست های حاکم بر نهاد در این دوران برمبنای فرامین مقام معظم رهبری در حال تولید برنامه های  دینی اسلامی و ایرانی است.

وی افزود: امروز کتابخانه های عمومی خوزستان با همت مردم و مسئولین به یک مرکز قابل اعتماد مبدل شده است که در همین خصوص بیشترین اعتبارات عمرانی از ناحیه سازمان برنامه و بودجه توسط استاندار و  فرمانداران به کتابخانه های عمومی و توسعه کتابخانه و گسترش فرهنگ کتابخوانی اختصاص داده شده است که خوشبختانه برای شهرستان کارون شاهد تحولات قابل محسوسی از قبیل: اختصاص 102 میلیون تومان جهت احداث کتابخانه مظفریه که کلنگ زنی آن در اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهدشد که زمین این کتابخانه توسط دهیاری روستای موران تامین و به اداره کتابخانه های شهرستان کارون با متراژ 700 اهداء شد.

وی بیان کرد : 600میلیون تومان جهت تکمیل و آغاز مجدد پروژه کتابخانه مرکزی کارون و راه اندازی کتابخانه در مناطق اسلام آباد به جهت جمعیت بالای آن منطقه و مراجعه عمومی مردم به این اداره کل در نظر گرفته شده است که نیازمند همراهی فرماندار،شهردار و پیگیری مجدانه امام جمعه محترم برای اختصاص زمین مناسب و تامین مراحل بعدی می باشد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: