کد خبر: 28334
تاریخ انتشار: شنبه, 09 ارديبهشت 1396 - 11:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» در فرهنگسرای گلستان

منبع : لیزنا
مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به مناسبت فرخنده میلاد با سر سعادت حضرت امام حسین (ع) توسط کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» در فرهنگسرای گلستان

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، مسابقه کتابخوانی « بصیرت حسینی» به زندگی و شخصیت حضرت امام حسین (ع) تحت عنوان حماسه حسینی (ع) نوشته شهید مرتضی مطهری اختصاص می‌پردازد.

مسابقه کتابخوانی«بصیرت حسینی» ویژه اعیاد شعبانیه و با هدف ارتقای شناخت مخاطبان با سیره امامان معصوم و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی از سوی کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان از نهم تا 25 اردیبهشت ساعت 9 تا 20 با مشارکت مدارس منطقه 8 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کاربرگ‌های مسابقه به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه 8 یا به واحد کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر ، خیابان گلستان ، جنب بوستان فدک مراجعه کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77827730 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: