کد خبر: 28346
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

زنگ کتابخوانی دانش آموزان در کتابخانه استاد حکیمی تهران

منبع : لیزنا
به مناسبت هفته معلم دانش آموزان مدارس در ویژه برنامه زنگ کتابخوانی یکشنبه دهم اردیبهشت ماه از کتابخانه استاد حکیمی بازدید می کنند.
زنگ کتابخوانی دانش آموزان در کتابخانه استاد حکیمی تهران

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، این برنامه با شعار «کتاب تکریم زندگی» و با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با فعالیت‌های کتابخانه‌ای و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود.

 در این برنامه دانش آموزان مدارس مجاور کتابخانه استاد حکیمی با حضور در این کتابخانه با بخش های مختلف از قبیل مخزن، مرجع، کودک، کمک آموزشی و نشریات آشنا می شوند.

هم چنین چگونگی مراحل کار یک کتابدار به دانش آموزان توضیح داده می شود.

 بر اساس این گزارش دربرنامه زنگ کتابخوانی از دانش آموزان ثبت نام رایگان به عمل می آید و آنها عضو افتخاری کتابخانه می شوند . هم چنین در انتهای برنامه یک جلد کتاب داستان به رسم یادبود به تمامی دانش آموزان اهدا می شود.

برنامه زنگ کتابخوانی یکشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح در کتابخانه استاد حکیمی به نشانی شهرک ولیعصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی میزبان دانش آموزان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: