کد خبر: 28614
تاریخ انتشار: شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 09:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توزیع 2800جلد از کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی در فارس

منبع : لیزنا
 سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس از ارسال حدود 2800جلد از کتاب‌های جشنواره‌ کتابخوانی رضوی به کتابخانه‌های عمومی استان و سازمان‌هایی که در این جشنواره همکاری دارند، خبر داد.
توزیع 2800جلد از کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی در فارس

به گزارش لیزنا، بقر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، روح‌الله منوچهری ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است که برای این دوره از جشنواره شش کتاب در گروه‌های سنی مختلف معرفی شده است.

منوچهری با تصریح اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منابع جشنواره رضوی را در اختیار کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور قرار داده است، افزود: کتاب‌های «10قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها»، «ماه غریب من»، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»، «امام رضا(ع) و زندگی»، «بانوی ملکوت» و «چلچراغ شیراز» کتاب‌های این دوره از جشنواره هستند که تاکنون قریب به 2800 جلد از این آثار به تمامی کتابخانه‌‌ عمومی استان فارس اعم از نهادی و مشارکتی و  سازمان‌هایی که در این جشنواره همکاری دارند ارسال شده است. همچنین چندین جلد از کتاب «10قصه از امام رضا (ع)» نیز به‌منظور خرید این کتاب توسط علاقه‌مندان به کتابخانه‌های عمومی ارسال شده است.

وی عنوان کرد: افزون بر این نسخه الکترونیک تمام آثار و فایل صوتی و بریل برخی از این کتاب‌ها نیز موجود است که علاقه‌مندان عزیز می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان یا پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس از این منابع استفاده نمایند.

 

به گفته منوچهری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ملی 1تیرماه سال جاری است و شرکت‌کنندگان می‌توانند به دو صورت آنلاین و مکتوب در این رویداد ملی شرکت نمایند. اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت در استان برگزار خواهد شد و به برگزیدگان این جشنواره هدایای ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: