کد خبر: 28629
تاریخ انتشار: شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 14:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری 2 نشست کتابخوان در قم

منبع : لیزنا
نشست کتاب خوان بهارانه در کتابخانه آیت الله خامنه ای شهر جعفریه  کتابخانه عمومی موسسه امام صادق فرهنگیان قم تشکیل شد.
برگزاری 2 نشست کتابخوان در قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، کتابخانه آیت الله خامنه ای شهر جعفریه میزبان نشست کتاب خوان با حضور شماری از علاقمندان بود.

 در این نشست کتاب «ایران در عصر غزنویان وسلجوقیان» نوشته کوروش فتحی؛ کتاب «راز تفاوت انسانها» نوشته مسنتوره سادات مدرسی؛ کتاب «من وزرافه پلی» نوشته رولد دال؛ کتاب «حضرت سلیمان» نوشته مجیدملامحمدی؛ کتاب «هستی» نوشته فرهاد حسن زاده و کتاب «داروی شگفت انگیز جورج» نوشته رولد دال توسط صفری(کتابدار) برای مطالعه به اشتراک گذاشته شد.

فاطمه شجاع مسئول کتابخانه؛ یادگیری بیشتر، به روز بودن اطلاعات و گسترش دایره واژگان را از فواید چندگانه کتاب خوان عنوان کرد و افزود: تشویق افراد به مطالعه باعث پویایی مغز و ورود به دنیای دانش و فرهنگ می شود.

شجاع در پایان گفت: تداوم نشست کتاب خوان یکی از برنامه های فرهنگی این کتابخانه در راستای ایجاد عادت به مطالعه مفید می باشد.

کتابخانه عمومی موسسه امام صادق فرهنگیان نیز 9 جلد کتاب را در نشست کتاب خوان به اشتراک گذاشت.

در این نشست کتاب «امپراطور عشق» نوشته بهزاد بهزاد پور؛ کتاب «حدیث نیکان» نوشته حمزه معلی؛ کتاب «شازده کوچولو» نوشته اگزوپری؛ کتاب «فرهنگنامه سوره های قرآن» نوشته غلامرضا حیدری ابهری؛ کتاب «ملودی عشق» نوشته پری نرگسی؛ کتاب «مدیریت زمان» نوشته رایان تریسی؛ کتاب «سووشون» نوشته سیمین دانشور؛ کتاب «من پیش از تو» نوشته جوجومویز و کتاب «شیعه پاسخ می گوید» نوشته آیت الله مکارم شیرازی برای مطالعه به اشتراک گذاشته شد.

فاطمه شهاوند مسئول کتابخانه از اهداف این نشست را آشنایی گروهی افراد با کتاب ها و نویسندگان عنوان کرد و گفت: تداوم برنامه های مطالعاتی  باعث می شود افق فکری ما نسبت به موضوعات پیرامونمان گسترده تر شود که در نهایت منجر به تقویت فرهنگ و دیگر مهارتهای فردی و اجتماعی می گردد.

 

وی در پایان گفت: انجام فوق برنامه های مختلف در کتابخانه باعث جذب بیشتر افراد به کتاب و کتابخوانی است که این مهم افزایش سرانه مطالعه مفید را نیز در بردارد .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: