کد خبر: 28727
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 14:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بخش نابینایان کتابخانه‌های عمومی مازندران توسعه خواهد یافت

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در بازدید از کتابخانه نابینایان ساری از برنامه‌ریزی برای توسعه بخش نابینایان کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.
بخش نابینایان کتابخانه‌های عمومی مازندران توسعه خواهد یافت

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان پس از انتقال کتابخانه نابینایان ساری به ساختمان اداره کل از این کتابخانه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با کتابداران این کتابخانه، فراهم آمدن همه امکانات برای استفاده بهینه و سهولت دسترسی به این امکانات را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تمامی کتابخانه های کشور از الگوی بخش نابینایان مازندران استفاده کنند.

وی هوش سرشار روشندلان را علت اصلی تاکید و توجه ویژه به بخش نابینایان در کتابخانه‌های عمومی دانست و گفت: امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که روشندلان برای دستیابی به امکانات لازم کتابخانه‌ای نیازمند سفر به شهر دیگری نباشند و در شهر خود از آن بهره‌مند شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: