کد خبر: 28769
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 10:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست جمع خوانی در کتابخانه هاشمی روانسر

منبع : لیزنا
 جلسه قصه‌گویی و جمع خوانی کتاب «۱۰ قصه از امام رضا (ع)» با محوریت منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه سیدطاهر هاشمی شهرستان روانسر برگزار شد.
برگزاری نشست جمع خوانی در کتابخانه هاشمی روانسر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، کتابداران کتابخانه عمومی سید طاهر هاشمی شهرستان روانسر، با هدف معرفی و برگزاری مطلوب هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی جلسه قصه‌گویی، جمع خوانی و مسابقه نقاشی از کتاب «۱۰ قصه از امام رضا (ع)»، از سری کتاب‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را در بخش کودک کتابخانه سید طاهر هاشمی روانسر برگزار کردند.

در ابتدا پری صیدی، کتابدار کتابخانه به معرفی و قصه‌گویی کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع)» برای حاضرین پرداخت، سپس اعضای کودک کتابخانه به جمع خوانی کتاب پرداختند. در ادامه مسابقه نقاشی با موضوع امام رضا (ع) و برگرفته از کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع)»  در بین اعضای کودک کتابخانه برگزار شد.

کتابداران کتابخانه در ادامه به تشریح شرایط مشارکت خانوادگی در جشنواره کتابخوانی رضوی برای والدین کودکان عضو پرداختند.

 

شایان‌ذکر است که کتاب «۱۰ قصه از امام رضا (ع)» به روایت مژگان شیخی و تصویرگری حسام‌الدین طباطبایی، خوانندگان را با گوشه‌هایی از زندگی امام رضا (ع) آشنا می‌سازد. این مجموعه، از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، شامل ده قصه از امام رضا (ع) با عناوین: سیب‌های گاز زده، یک درس تازه، غریبه  آشنا، گنجشک چه می‌گفت؟ قرض عبدالله، صیاد و آهو، درخت بادام، نماز باران، پیراهن یادگاری و مسافران مدینه.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: