کد خبر: 28886
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 خرداد 1396 - 14:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان

کتابخانه استاد احمدی خراسان جنوبی میزبان نمایشگاه محصولات قرآنی شد

منبع : لیزنا
نمایشگاه محصولات قرآنی و فرهنگی با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان در کتابخانه استاد احمدی اسدیه برپا شد.
کتابخانه استاد احمدی خراسان جنوبی میزبان نمایشگاه محصولات قرآنی شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، طاهره رمضانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درمیان از برگزاری نمایشگاه محصولات قرآنی و فرهنگی در کتابخانه استاد احمدی اسدیه این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که ۲۱ خردادماه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان برپا شد،۸۰۰ عنوان کتاب با موضوعات دینی و مذهبی، عفاف و حجاب، علمی و کودک و نوجوان از سوی ۶ ناشر و ۴ نمایندگی نشر عرضه شد.

طاهره رمضانی اضافه کرد: نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی به مدت پنج روز دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۱ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: