کد خبر: 29071
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 تیر 1396 - 11:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشنواره کتابخوانی رضوی شیوه ای موثر برای گسترش مفاهیم و سبک زندگی اسلامی در جامعه

منبع : لیزنا
فرماندار شهرستان سامان استان  چهارمحال و بختیاری جشنواره کتابخوانی رضوی را شیوه ای موثر برای بست و گسترش مفاهیم و سبک زندگی اسلامی در جامعه عنوان کرد.
جشنواره کتابخوانی رضوی شیوه ای موثر برای گسترش مفاهیم و سبک زندگی اسلامی در جامعه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، سعید صالحی، فرماندار شهرستان سامان در  این گفتگو یکی از بهترین راه های مبارزه با تهاجم فرهنگی را ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه دانست و افزود : عادت مردم به کتاب و کتابخوانی از سنت های پسندیده ای است که موجبات رشد و ترقی یک کشور و کاهش آسیب های اجتماعی می گردد به ویژه اینکه این کتب برگرفته از آموزه های دینی و سبک زندگی ائمه معصومین(ع) باشد.

وی جشنواره کتابخوانی رضوی را اقدامی موثر و خلاقانه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای بست و گسترش مفاهیم و سبک زندگی اسلامی با بهره گیری از منش و سیره امام مهربانی آقا علی بن موسی الرضا(ع) و سلاله پاک آن حضرت دانست و بیان داشت: توجه نهاد به همه اقشار در برگزاری این جشنواره بخصوص توجه به نوجوانان بسیار با ارزش است چرا که نوجوانی آغاز سنی پر خطر است وانس نوجوانان با ائمه اطهار(ع) می تواند در شکل گیری شخصیت بزرگسالی افراد  نقشی به سزایی ایفا کند.

 

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سامان ضمن تقدیر از تلاشهای شایسته نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی, اهدا 20 جایزه  500هزار ریالی را به برندگان شهرستانی این جشنواره تقبل کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: