کد خبر: 29607
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 21:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رشد ۲ برابری مشارکت مردم کرمان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان با اشاره به برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمان، از افزایش دو برابری مشارکت مردم این استان در هفتمین دوره این جشنواره خبر داد.
رشد ۲ برابری مشارکت مردم کرمان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمان، محمدجواد حسین‌زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان با اشاره به مشارکت فعال مردم این استان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: بیش از ۵۰ هزار نفر در بخش آنلاین و مکتوب این مسابقه شرکت کردند که در مقایسه با ششمین جشنواره رضوی شاهد رشد دو برابری میزان مشارکت مردم استان در این جشنواره بوده‌ایم.

وی برگزاری این جشنواره را در گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمة معصوم(ع) موثر دانست و افزود: جشنواره فرهنگی و هنری رضوی با هدف رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا؛ رواج فرهنگ و هنر اسلامی شکل گرفته و هر سال به شکل گسترده‌تری در سراسر ایران اسلامی برگزاری می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ستاد اجرایی جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان خاطرنشان کرد: برای معرفی این حرکت فرهنگی در جامعه و جلب حمایت دستگاه‌های فرهنگی استان در برگزاری باشکوه جشنواره رضوی جلسات متعددی با ائمه جمعه، مسئولین و رؤسای دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی برگزار کردیم.

دبیر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمان با تأکید بر استفاده از تبلیغات محیطی در معرفی این جشنواره، ادامه داد: انجام هماهنگی‌های لازم با شهرداری کرمان جهت اختصاص تبلیغات شهری در مراکز پرجمعیت؛ تعامل با مؤسسه سروش جهت انجام تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و ارسال تبلیغات جشنواره به روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، بانک‌ها، کارخانجات، مدارس، دانشگاه‌ها و ... از جمله فعالیت‌های این اداره کل برای معرفی جشنواره در استان بوده است.

حسین‌زاده در پایان یادآور شد: تنها راه بیمه کردن جامعه از چالش‌ها و معضلات؛ استفاده از سیره اهل بیت(ع) است؛ با عمل به سیره اهل بیت که آیینه آیات قرآنی هستند، جامعه به سمت تعالی، آرامش و عبودیت حرکت می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: