کد خبر: 29661
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رشد چشمگیرشرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی در کهگیلویه و بوبر احمد

منبع : لیزنا
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را حاصل برنامه‌ریزی مطلوب و تبلیغات مناسب در فضای مجازی دانست.
رشد چشمگیرشرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی در کهگیلویه و بوبر احمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون استاندار درباره هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی، عملکردی مناسب در گسترش فرهنگ دینی به‌ویژه رضوی ارائه کرده و با استقبال مطلوبی از جانب مردم مواجه شده است.

نویسنده حوزه دفاع مقدس با اشاره به رشد چشمگیر تعداد شرکت‌کنندگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نسبت به سال گذشته تصریح کرد: رشد آمار حضور مردم و میزان بالای مشارکت در این دوره از جشنواره، حاصل برنامه‌ریزی مناسب، بهره‌گیری از تبلیغات محیطی و استفاده مطلوب از فضای مجازی است ...

محمدی با اشاره به منابع و کتاب‌های این جشنواره افزود: کتاب‌های هفتمین جشنواره رضوی، نسبت به سال گذشته به‌شکل مطلوب‌تری انتخاب شده، به‌ویژه کتاب «۱۰قصه از امام رضا(ع)» گزینه‌ای هوشمندانه برای رده سنی کودکان به‌شمار می‌رود. توجه به زندگی افراد دیگر خاندان امام رضا(ع) (حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع)) از نکات ارزشمند این دوره است که تأثیری به‌سزایی در میزان بالای مشارکت مردم دارد.

وی با اشاره به ارادت مردم کهگیلویه و بویراحمد به اهل‌بیت افزود: بی‌بی حکیمه خاتون(س) دیگر خواهر مکرمه حضرت رضا(ع) است و مرقد متبرکشان در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. منابع و کتاب‌هایی خوبی با موضوع سیره این بانوی بزرگوار موجود است که می‌تواند برای آشنایی بیشتر مردم با ایشان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی مورد استفاده قرار گیرد.

 

نویسنده کتاب «فتاح» با تقدیر از مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌ویژه دبیرکل این نهاد برای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: کوشش کتابداران و مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب مخاطبین به این جشنواره ستودنی بود و در اختتامیه جشنواره از زحمات این عزیزان تقدیر خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: