کد خبر: 29668
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 13:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سمنان؛ رتبه نخست بخش آنلاین جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
استان سمنان با حضور 67 درصد از شرکت کنندگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش الکترونیکی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
سمنان؛ رتبه نخست بخش آنلاین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان سمنان، مدیرکل این اداره شمار شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی را 30 هزار و 758 نفر بیان کرد و گفت: 67 درصد این افراد در بخش آنلاین و 33 درصد در بخش مکتوب و شرکت کردند.

 نورعلی غلامحسین نیا سماکوش افزود: استان سمنان در بخش الکترونیکی رتبه نخست، در بخش پویش مجازی رتبه چهارم و در بخش مکتوب حائز رتبه برتر از نظر تعداد شرکت کننده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی قرار گرفت.

سماکوش گفت: در آیین اختتامیه استانی که در روز 17 مرداد ماه ساعت 8 صبح با حضور دکتر خباز استاندار سمنان برگزار می شود از سه گروه شامل برگزیدگان استانی در ۲ سطح خانوادگی و فردی (کودک، نوجوان و بزرگسال)، دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی مشارکت کننده در برگزاری این جشنواره، برترین های کشوری این استان، کتابداران، کتابخانه های برتر، شهرستانهای برتر و نیز فعالان رسانه ای تجلیل می شود.

وی افزود: دو برگزیده کشوری جشنواره کتابخوانی رضوی از استان سمنان انتخاب شده اند،فاطمه محمدی در بخش بزرگسال و مهسا گودرزی در بخش گویش مجازی عضو فعال کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) درجزین دو برگزیده کشوری استان سمنان در هفتمین مسابقه کتابخوانی رضوی بودند.

مدیرکل کتابخانه هی عمومی سمنان گفت: در برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 35 دستگاه اجرایی و نهاد دولتی و خصوصی با اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان همکاری داشته اند که در این مراسم از آنها تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به تقدیر از 600 نفر از شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی به صورت استانی  ادامه داد: این در حالی است که تا پایان مردادماه نیز از 450 نفر از برگزیدگان شهرستان‌ها در سطح کتابخانه‌ای تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر جشنواره کتابخوانی رضوی استان سمنان اضافه کرد: از 64 نابینا شرکت کننده برتر در این جشنواره نیز جایزه می گیرند.

وی ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام کتابداران و همکاران اداره کل در برگزاری این جشنواره افزود: از همکاران و کتابداران نیز قدردانی خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: