کد خبر: 29672
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 16:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برترین‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان البرز معرفی شدند

منبع : لیزنا
در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان البرز، برترین‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی و تجلیل شدند.
برترین‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان البرز معرفی شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین شمس الله فلاح  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرزدر آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز گفت: ۸ خانواده در بخشخانوادگی و ۸ بزرگسال، ۳ نوجوان، ۶ کودک و ۸ کتابدار در بخش انفرادی این جشنواره عنوان برتر را کسب کردند.

 

هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان البرز ذیل پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به دو صورت کتبی و آنلاین برگزار شد که در بخش مکتوب 13هزار و 100 و در بخش الکترونیک 1 هزار و 411 نفر شرکت کرده اند. در این جشنواره 14هزار و 511 نفر از استان البرز مشارکت داشتند؛ این رقم نسبت به سال گذشته با بیش از 10هزار نفر افزایش، 232 درصد رشد داشته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: