کد خبر: 29719
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 09:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امروز اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سمنان برگزار می شود

منبع : لیزنا
مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ،امروز سه‌شنبه 17 مرداد با حضور استاندارسمنان و معاون سیاسی امنیتی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، برگزار می شود.
امروز اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سمنان برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، روز سه‌شنبه 17  مرداد در تالار استاد فرهنگ شکوهی کتابخانه مرکزی  برگزار می شود.

در این مراسم محمدرضا خباز، استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی استانداری  به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، حضور خواهند داشت.

در این مراسم از 33 نفر از برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی و تقدیر خواهند شد. همچنین از دستگاه های مشارکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی و هم چنین خبرنگاران و رسانه برتر نیز قدردانی می شود.

هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با معرفی ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال و با مشارکت 30 هزار و 758  نفر برگزار شد که نسبت دوره گذشته رشد 900 درصدی را ثبت کرد.

 

این مراسم امروز سه شنبه 17 مرداد از ساعت 8 تا 10 در تالار استاد فرهنگ شکوهی کتابخانه مرکزی استان سمنان واقع در بلوار بسیج  برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: