کد خبر: 29805
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 16:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حضور شاعران استانی و ملی

نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر در شیراز برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان شعر، با همکاری مشترک اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب و مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، روز سه‌شنبه 24مردادماه در شیراز برگزار می‌شود.
نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، سلسله نشست‌های به اشتراک‌گذاری کتاب (در حوزه شعر) به صورت سراسری در کشور با همکاری مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب در سال جاری در حال برگزاری است که در ایستگاه چهارم به شهر شیراز رسیده است؛ این درحالی است که پیش از این نیز سه نشست از این نشست‌های تخصصی شعر با حضور شاعران برجسته در استان‌های خراسان رضوی، تهران و تبریز برگزار شده است.

در نشست کتابخوان شعر شهر شیراز که با حضور شاعران، پژوهشگران و ادب دوستان برپا می‌شود، شاعرانی همچون استاد مصطفی علیپور، دکتر محمد مرادی، دکتر عبدالرضا قیصری، پروانه مرادی، هاشم کرونی، محسن رضوی و رضا طبیب زاده جدیدترین سروده‌های خود و کتاب‌های در حوزه شعر و نقد شعر را بررسی و معرفی خواهند کرد.

نشست کتابخوان شعر نخستین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان تخصصی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس در سال جاری است و تا پایان سال نیز چهار نشست کتاب‌خوان تخصصی دیگر با حضور صاحب‌نظران برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است نشست کتاب‌خوان شعر روز سه‌شنبه 24مردادماه ساعت 16 در سالن سرای سخن مرکز استاد و کتابخانه ملی فارس واقع در چهارراه حافظیه، سازمان مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، میزبان علاقه‌مندان شعر و ادبیات خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: