کد خبر: 30198
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 شهریور 1396 - 18:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست «کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان» در کتابخانه امام باقر(ع) نظرآباد

منبع : لیزنا
نشست «کتاب‌خوان» ویژه کودک و نوجوان کتابخانه عمومی امام باقر(ع) نظرآباد البرز با حضور جمعی از مادران و اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار شد.
برگزاری نشست «کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان» در کتابخانه امام باقر(ع) نظرآباد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، نشست «کتاب‌خوان» ویژه کودک و نوجوان کتابخانه عمومی امام باقر(ع) نظرآباد با حضور جمعی از اعضای کودک، نوجوان و مادران عضو این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست شش تن از مادران به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود به شرح زیر پرداختند:

در این نشست، نگین رمضانی  «شنگول و منگول» نوشته مجید پارسا، نشر تهران برف، با موضوع شعر کودکان را برای بچه‌ها معرفی کرد و معصومه بذرپاش «جوجه دوست‌داشتنی» داستان کودکانه‌ای به نویسندگی شبنم کن‌اوغلو از انتشارات شبرنگ را با کتابخوانان به اشتراک گذاشت.

فاطمه یکه‌رنجبر به معرفی «چوپان دروغگو» به نویسندگی و تصویرگری ماهنی تذهیبی پرداخت و رقیه سلیمی نیز «ماجراهای الاغک» به قلم شکوه قاسم نیا از نشر غنچه با موضوع شعر کودکانه را معرفی کرد. زینب حسین نژاد نیز مجموعه شعر کودکانه «یک جوجه غاز دو جوجه اردک» نوشته و تصویرگری تد هیلز از انتشارات گیسا را با کودکان و بزرگ‌سالان حاضر در نشست به‌اشتراک گذاشت و لیلا مقصودی نیز مجموعه شعر کودکانه «حیوانات مزرعه» به نویسندگی الهه ندیری را معرفی کرد.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از هر یک از این مادران کتاب‌خوان با اهدای لوح و جایزه، تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: