کد خبر: 30439
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 شهریور 1396 - 11:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست جمع‌خوانی کتاب «امامت و رهبری» در کتابخانه عمومی شهدای پرندک مرکزی

منبع : لیزنا
 نشست جمع‌خوانی کتاب «امامت و رهبری» نوشته شهید مرتضی مطهری با هدف گرامیداشت دهه ولایت و امامت در کتابخانه عمومی شهدای پرندک برگزار شد.
برگزاری نشست جمع‌خوانی کتاب «امامت و رهبری» در کتابخانه عمومی شهدای پرندک مرکزی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، زهرا همتی کتابدار کتابخانه عمومی شهدای پرندک در نشست جمع‌خوانی کتاب «امامت و رهبری» نوشته شهید مرتضی مطهری که با حضور جمعی از اعضای این کتابخانه برگزار شد، با اشاره به این کتاب گفت: این مجموعه‌ در برگیرنده شش سخنرانی استاد شهید مرتضی مطهری درباره امامت در انجمن اسلامی پزشکان در زمستان‌ سال ۱۳۴۹ است.

 

همتی افزود: با مطالعه کتاب «مقدمه‌ای بر جهان بینی اسلامی» چنین برمی‌آید که شهید مطهری قصد داشتند کتابی تحت عنوان «امامت و رهبری» به سبک سایر کتاب‌های این مجموعه به رشته تحریر در آورند ولی افسوس که منافقان چنین فرصتی را به آن متفکر گرانقدر ندادند و به تعبیر امام بزرگوارمان همگان را از ثمرات ارجمند او محروم کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: