کد خبر: 30942
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 مهر 1396 - 10:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از کودکان ایلام در اختتامیه کتابخانه‌ای جشنواره رضوی

منبع : لیزنا
 آئین اختتامیه کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی بوعلی سینا موسیان برگزار شد.
تقدیر از کودکان ایلام در اختتامیه کتابخانه‌ای جشنواره رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، آیین اختتامیه کتابخانه‌ای جشنواره کتابخوانی رضوی در شهر موسیان شهرستان دهلران به همت کتابخانه عمومی بوعلی سینا، برگزار شد.

در این مراسم، محمد ملکی، مسئول کتابخانه عمومی بوعلی سینا با اشاره به نکاتی درباره مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی، برگزاری ‌چنین مسابقاتی را گامی مثبت در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره پاک امامان معصوم دانست.

وی با تأکید بر اجرای سراسری این جشنواره در کشور به عنوان مصداق بارز توجه مسئولان به روستاها و مناطق کم‌برخوردار، ابراز امیدواری کرد در جشنواره‌های آینده افراد بیشتری از روستاهای اطراف موسیان جذب کتابخانه شوند و آمار شرکت‌کنندگان موسیانی در این مسابقه بیشتر از دوره‌های قبل باشد.

 

در ادامه مراسم نیز ضمن اهدای لوح‌ تقدیر دبیرکل نهاد به کودکان شرکت‌کننده در مراسم از ۱۲ تن از کودکان و ۲ تن از نوجوانان و مادران آنها با اهدای جوایزی تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: