کد خبر: 32335
تاریخ انتشار: جمعه, 08 دی 1396 - 13:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه پژوهشگر برتر استان خوزستان شد

منبع : لیزنا
محمدرضا شکاری، دانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز بعنوان پژوهشگر برتر استان خوزستان برگزیده و معرفی شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه پژوهشگر برتر استان خوزستان شد

به گزارش لیزنا، آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری سال 1396 خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری و با حضور استاندار (غلامرضا شریعتی)، رئیس صندوق شکوفایی و نوآوری ایران (بهزاد سلطانی)، ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز (غلامحسین خواجه)، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز(ابراهیم حاجی دولو)، مدیر مرکز آموزش و پژوهشهای های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان (قاسم صنگوری سواری)، ریاست پارک علم و فناوری استان خوزستان (بابک مختاری)، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان (جمال عالمی نیسی)، و سایر مسئولین سیاسی، علمی و دانشگاهی استان خوزستان برگزار، و پژوهشگران و فناوران برتر معرفی و از آنان تقدیر شدند.

در این مراسم محمدرضا شکاری، دانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز بعنوان «پژوهشگر برتر» استان خوزستان معرفی شد و لوح تقدیر خود را از دست استاندار محترم دریافت نمود. شکاری در حال حاضر رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه و عضو هیأت رئیسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان است که مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را به ترتیب در دانشگاه تهران و دانشگاه شهید چمران اهواز گذرانده است. ایشان پیش از این کارشناس امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان و دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران (ادکا) نیز بوده و دارای آثار مختلف پژوهشی و اجرایی، سخنرانی، نقد کتاب و تدریس کارگاههای آموزشی می باشد. در کارنامه ی محمدرضا شکاری، عناوینی همچون دانشجوی برتر مقطع کارشناسی ارشد ایران نیز به چشم میخورد.

هفته پژوهش و فناوری همه ساله از دهه ی سوم آذرماه شروع میشود و با برگزاری مراسم و نمایشگاههای مختلف و انتخاب برترین پژوهشگران، به کار خود خاتمه میدهد.

 

سجاد محمدی نیا
|
Iran
|
1396/10/21 - 00:44
0
3
بسیار عالی جناب دکتر شکاری... درود بر شما و کارنامه پربار و درخشان تان ...به امید موفقیت های روزافزون برای شما
فرامرزی بابادی
|
United Kingdom
|
1396/10/19 - 15:39
0
12
درود وتبریک فراوان به دکترشکاری ریاست توانمنداداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه
محمد هرندی
|
Iran
|
1396/10/10 - 18:18
1
10
تبریک فراوان، به امید موفقیت روزافزون برای شما.
مریم نظری
|
Germany
|
1396/10/09 - 08:36
1
12
تبریک صمیمانه به شما جناب شکاری و آرزوی موفقیت های بیشتر : )

بسیار عالی میشود اگر در قالب نوشته ای در لیزنا خلاصه ای ترویجی-کاربردی از پژوهشتان را به گونه ای مسئله محور منتشر بفرمایید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: