کد خبر: 32879
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 بهمن 1396 - 10:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی قرآنی» در استان فارس

منبع : لیزنا
 کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی قرآنی» با حضور جمعی از کتابداران، اعضا و مسئولان در کتابخانه عمومی محقق‌العلما استهبان برگزار شد.
کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی قرآنی» در استان فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی ویژه اعضا و کتابداران با حضور عبدالهادی فقهی نژاد، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ عباس نظری راد، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اصغر مسعودی، نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی؛ محمدمهدی شرفی، فرماندار استهبان و ۶۰ تن از کتابداران و علاقه‌مندان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه در کتابخانه عمومی محقق‌العلما شهرستان استهبان، برگزار شد.

فقهی نژاد، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از کتابخانه‌های عمومی استهبان برای برگزاری این کارگاه، گفت: این کارگاه زمینه‌ای برای اجرای سبک زندگی قرآنی در جامعه است و اثرات آن در زندگی مردم مشاهد خواهیم شد.

وی افزود: امیدوارم با توجه به اهمیت گسترش زندگی قرآنی، شاهد برگزاری کارگاه‌های ازاین‌دست در همه استان‌های کشور باشیم.

در ادامه پروین احمدزاده، مدرس این کارگاه گفت: یکی از راهکارهای مهم و کارآمد برای اصلاح وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه به‌کارگیری قوانین و اصول دینی و قرآنی در زندگی است.

معاون هیئت اتحادیه قرآنی استان البرز، افزود: نیاز جامعه امروز به آشنایی با مهارت‌های زندگی به سبک قرآن، مهم‌ترین هدف تشکیل این دوره آموزشی است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه، تبیین جنبه کاربردی آیات قرآن در زندگی روزمره افراد جامعه است و برگزاری مستمر این دوره از ضروریات آن به شمار می‌رود.

 

گفتنی است، دور دوم این کارگاه آموزشی در پایان فروردین‌ماه سال آینده در کتابخانه عمومی محقق‌العلما برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: