کد خبر: 33069
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 بهمن 1396 - 11:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتاب‌خوان «زن و انقلاب اسلامی» به مناسبت دهه فجر در مازندران

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری نشست کتاب‌خوان «زن و انقلاب اسلامی» به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در حوزه علمیه عصمتیه بابل خبر داد.
برگزاری نشست کتاب‌خوان «زن و انقلاب اسلامی» به مناسبت دهه فجر در مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بااشاره به نقش زنان به‌عنوان حماسه‌سازان بی‌بدیل تاریخ در برهه‌های حساس انقلاب، گفت: مبارزات بانوان مجاهد در عرصه‌ تربیت خانواده و میدان‌های قیام علیه ظلم و بیداد در دوران ستم‌شاهی، بر هیچکس پوشیده نیست و این بصیرت و همراهی با انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس تا امروز ادامه یافته است.

وی افزود: شناخت جایگاه واقعی زن در جامعه و نمونه‌های تاریخی تأثیرگذاری اجتماعی زنان، مستلزم مطالعات بیشتر و اقدامات پژوهشی دقیق‌تر است؛ البته تاکنون اقدامات مؤثری در این زمینه انجام‌شده است و باید با معرفی کتاب‌های خوب و ایجاد بستر مطالعاتی در این زمینه به این شناخت عمومی کمک کرد.

ولی پور با تأکید بر لزوم مشارکت همه بانوان فرهیخته در نهادینه شدن فرهنگ ناب اسلامی درباره زن، گفت: اقدامات فرهنگی برای شناساندن منزلت واقعی زنان و نسل جوان جامعه، مهم‌ترین راه مقابله با تبلیغات مسموم دشمنان باهدف انحراف مسیر متعالی بانوان است و زمینه این اقدام بامطالعه کتاب‌های مفید میسر می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در همین راستا از برگزاری نشست کتاب‌خوان تخصصی «زن و انقلاب اسلامی» در روز دوشنبه ۱۶ بهمن در حوزه علمیه عصمتیه بابل خبر داد و گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی طلیعه بروز استعدادهای مختلف بانوان با حفظ ارزش‌ها بود و امیدواریم چنین نشست‌هایی با حضور استادان زن حوزه و دانشگاه و معرفی کتاب‌های برجسته به گفتمانی فراگیر تبدیل شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: