کد خبر: 33127
تاریخ انتشار: جمعه, 20 بهمن 1396 - 22:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست قصه گویی در کتابخانه عمومی اباصالح (عج) اسلامشهر

منبع : لیزنا
 نشست قصه گویی کتاب مارمولک ودمش(قصه های جورواجور)  با حضور کودکان در کتابخانه عمومی اباصالح(عج)شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
برگزاری نشست قصه گویی در کتابخانه عمومی اباصالح (عج) اسلامشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، به همت سولماز حسین زاده مسئول کتابخانه، نشست قصه گویی کتاب مارمولک و دمش (قصه های جورواجور) با حضور تعدادی از اعضای کودک در کتابخانه عمومی اباصالح(عج) برگزار شد.

در این نشست مهدیه رستگاری مربی مهد کودک به قصه گویی کتاب «مارمولک و دمش (قصه های جورواجور)» نوشته: طاهره خردورپرداخت.

گفتنی است کتاب حاضر، یکی از کتاب‌های «قصه‌های جورواجور» و داستانی تخیلی درباره مارمولک‌ها است که با زبانی ساده و روان برای گروه سنی (ب) نگاشته شده است. در داستان می‌خوانیم: «مارمولک غصه‌دار بود، چون دمش کنده شده بود. مارمولک غصه‌دار پیش کفشدوزک رفت و از او خواست تا دمش را بدوزد. اما کفشدوزک به او گفت که او فقط کفش‌ها را می‌تواند بدوزد. مارمولک غصه‌دار پیش عنکبوت رفت و از او خواست تا دمش را بدوزد. اما عنکبوت هم خواسته او را رد کرد و گفت فقط می‌تواند تار ببافد. پس مارمولک تصمیم گرفت پیش کرم ابریشم برود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: