کد خبر: 34728
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 خرداد 1397 - 14:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انتشار شماره ۹۱ فصلنامه «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی»

منبع : لیزنا
نودویکمین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» به همت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد منتشر شد.
انتشار شماره ۹۱ فصلنامه «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شماره ۹۱ فصلنامه علمی- پژوهشی «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» شامل ۷ مقاله پژوهشی، به مدیرمسئولی علیرضا مختارپور و سردبیری دکتر غلامرضا فدائی منتشر شد.

 این شماره شامل سخن سردبیر با عنوان «لزوم تجدید نظر در راهبرد کتابخانه‌های عمومی» و مقالاتی با عناوین: «بررسی توزیع فضایی کتابخانه‌های عمومی شهر ارومیه با استفاده از الگوریتم‌های فازی و GIS با تأکید بر عدالت اجتماعی»، «مقایسه‌ مدخل‌های استانداردهای فراداده‌ای در پایگاه‌های نسخه‌های خطی فارسی با مدخل‌های استانداردهای فراداده‌ای در پایگاه‌های خارج از ایران در پوشش مدخل‌های نسخه‌های خطی»، «دیدگاه مدیران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کرمان نسبت به دورکاری: شناسایی، مزایا، موانع و راه‌های گسترش»، «شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و خواندن: شناخت مزایا، معایب و راهکارهای اثربخش»، «میزان جامعه‌پذیری سازمانی کتابداران نسبت به سایر مشاغل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مراکز اسناد آستان قدس رضوی»، «رتبه‌بندی و مطالعه میزان سودمندی شاخص‌های سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از منظر کارشناسان و اعضای هیئت علمی» و «رابطه تکنو استرس با رضایت شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر اهواز» است.

همچنین در انتهای نودویکمین شماره از این فصلنامه، نمایه کامل شماره‌های ۸۸-۹۱ (دوره ۲۳، شماره ۱ الی ۴، سال ۱۳۹۶) در ۴ بخش نمایه اطلاعات کتابشناختی، نمایه عنوان مقالات، نمایه پدیدآورندگان، و نمایه موضوعی تنظیم شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی این شماره از فصلنامه را در وب‌سایت فصلنامه مشاهده کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: