کد خبر: 34821
تاریخ انتشار: جمعه, 11 خرداد 1397 - 13:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی طالقان البرز برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان طالقان در سال ۹۷ با محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی طالقان البرز برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان طالقان در سال ۹۷، با حضور فرماندار شهرستان و سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سالن فرمانداری برگزار شد.

سعید برزگری، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه کتاب در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه گفت: شهرستان طالقان با داشتن چهره‌های بزرگ فرهنگی و تأثیرگذار در تاریخ معاصر نباید فاقد کتابخانه عمومی باشد. فرهنگ و کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان مراکزی فرهنگی، در سعادت جامعه و توفیق برنامه‌ریزی‌های فرهنگی نقش بسزایی دارد.

جواد صادقلو، فرماندار شهرستان طالقان ضمن تقدیر از حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌ها در این جلسه گفت: باید تمامی موانع موجود در راه ساختن کتابخانه هر چه زودتر رفع شود. شایسته است دهیاری‌های طالقان با همکاری دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها برای ساخت و راه‌اندازی کتابخانه‌های روستایی همت کنند. ساخت کتابخانه روستایی علاوه بر تمامی مزایای فرهنگی و اقتصادی، اشتغال‌زایی برای روستاها را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، خواستار تلاش اعضای انجمن برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی جشنواره به‌منظور جلب مشارکت دانش آموزان و خانواده‌ها شد.

فرماندار طالقان همچنین خواستار استفاده از ظرفیت خیرین برای تأسیس کتابخانه عمومی در این شهر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: