کد خبر: 35399
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 تیر 1397 - 17:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشنواره کتابخوانی رضوی در نمایشگر عابربانک های بانک کشاورزی

منبع : لیزنا
با همکاری و مساعدت بانک کشاورزی خراسان رضوی تصویر تبلیغات هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بر صفحه نمایشگر تمامی عابر بانک های کشاورزی استان قرار گرفت.
جشنواره کتابخوانی رضوی در نمایشگر عابربانک های بانک کشاورزی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، با همکاری و مساعدت بانک کشاورزی خراسان رضوی تصویر تبلیغات هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بر صفحه نمایشگر تمامی عابر بانک های کشاورزی استان قرار گرفت.

با فرا رسیدن ایام برگزاری هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی و جهت اطلاع رسانی عموم مردم جهت مشارکت در این امر فرهنگی و معنوی با  تلاش اداره مشارکت ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های استان و همکاری و مساعدت بانک کشاورزی پوستر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بر روی نمایشگرهای عابر بانک های استان خراسان رضوی قرار گرفت.

فراخوان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۷ اثر با موضوع سیره امام رضا علیه‌السلام در ۳ رده سنی «کودک»، «نوجوان»، «جوان و بزرگسال» و همچنین بخش «خانوادگی» منتشر شده است.

این جشنواره همچنین به منظور ترویج سبک زندگی رضوی، بخشی با عنوان «مسابقه کتابخوانی خانواده رضوی» با حضور تمام اعضای خانواده برگزار می‌کند، بر این اساس شرکت برای تمامی علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسر است.

این پوستر تا پایان تیرماه سال جاری و همزمان با پایان فرا خوان بر روی عابربانک ها قرار خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: