کد خبر: 35419
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 تیر 1397 - 15:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مریم السادات سجادی میهمان نشست ادبی «ملاقات با یک نویسنده» در فرهنگسرای مهر

منبع : لیزنا
فرهنگسرای مهر نشست ادبی «ملاقات با یک نویسنده» را 11 تیرماه با حضور مریم السادات سجادی، نویسنده و تصویرگر کودک برگزار کرد.
مریم السادات سجادی میهمان نشست ادبی «ملاقات با یک نویسنده» در فرهنگسرای مهر

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، فرهنگسرای مهر با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با نویسندگان برجسته  ادبیات داستانی، ایجاد زمینه علاقه مندی کودکان به شعر و داستان و تقویت قوه تخیل آنان، نشست ادبی «ملاقات با یک نویسنده» را روز دوشنبه، 11 تیرماه برگزار کرد.

روز دوشنبه کتابخانه مهر میزبان خانم مریم السادات سجادی، نویسنده و تصویرساز کتاب‌های کودک بود.

در این نشست، سجادی ضمن معرفی فعالیت های خود در حوزه ی ادبیات و تصویرسازی درباره ی اهمیت تخیل و فانتزی در ادبیات و تصویرگری سخن گفت. وی به کودکان توصیه کرد که خوب به جهان اطرافشان نگاه کنند چراکه تصاویر زیبا و فانتزی در جایی که تصور نمی کنند وجود دارد. مثلاً اشکالی که ابرها در آسمان می سازند یا لکه هایی که قطرات آب بر روی سطوح مختلف ایجاد می‌کنند همگی می توانند برای ایده های جدید داستان و تصویر به ما کمک کنند.

در ادامۀ این نشست خانم سجادی به کودکان حاضر در این نشست نشان داد که می توان با قطعه قطعه کردن کاغذ به صورت تصادفی و چسباندن آن بر روی کاغذ شخصیت‌های داستانی جدید با خصوصیات تخیلی خلق کرد.

در پایان این جلسه از مریم السادات سجادی تجلیل بشد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگی هنری منطقه نوزده می توانند به نشانی اینترنتی فرهنگسرای مهر مراجعه کرده و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌: 55032500 تماس بگيرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: