کد خبر: 35434
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 تیر 1397 - 10:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی آغاجاری استان خوزستان برگزار شد

منبع : لیزنا
دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی آغاجاری در سال 97 با موضوع جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور فرماندار و اعضای انجمن در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی آغاجاری استان خوزستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی آغاجاری با هدف تبیین ابعاد هشتمین جشنواره رضوی با حضورمحمود عیدانی فرماندار و کلیه اعضای انجمن برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمود عیدانی فرماندار آغاجاری برای امر مطالعه تاکید و از فعالیت های فرهنگی و متنوع کتابداران کتابخانه های عمومی تقدیرکرد و افزود: یکی از مهمترین فعالیت های موثرکه در سطح ملی در حوزه کتاب در حال انجام است هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی است که در سال گذشته شهرستان آغاجاری به موفقیت های دست یافت.

در این جلسه، حنا ربیعی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان عنوان کرد: ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی در اطلاع رسانی هشتمین جشنواره رضوی در شهرستان به مانند سال گذشت وجود دارد و کتابخانه های عمومی برای برگزاری این جشنواره نیازمند مشارکت تمامی ادارات  در این امراست.

 وی ادامه داد: تا قبل از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، جلسات متعددی با مسئولین ادرات و کتابداران و اقدامات زیادی از جمله تبلیغات شهری و محیطی، توزیع تراکت و نصب پوستر، راه اندازی ایستگاه نقاشی رضوی در حسینیه ها و توزیع بروشور در نماز عید سعید فطر و همچنین مشارکت بالا کانون های مساجد و بسیج به خصوص بسیج دانش آموزی برای اجرای هرچه بهتر جشنواره رضوی در شهرستان آغاجاری صورت گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: