کد خبر: 35520
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 تیر 1397 - 10:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح همیار خانواده در روستای بزد تربت جام

منبع : لیزنا
طرح همیار خانواده در روستای بزد از روستاهای هدف طرح 100 روستای پاک استان با همکاری اداره کتابخانه هایعمومی تربت جام انجام شد.
اجرای طرح همیار خانواده در روستای بزد تربت جام

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تربت جام، طرح همیار خانواده در روستای بزد از روستاهای هدف طرح 100روستای پاک استان با همکاری اداره کتابخانه های عمومی تربت جام انجام شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تربت جام گفت: طرح همیار خانواده در روستای پاک‌ با انجام  مسابقات نقاشی در ارتباط با جشنواره کتابخوانی رضوی، مشاوره های تخصصی خانواده ،تربیتی، تحصیلی، تست سلامت بانوان و آموزش مهارت های زندگی، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، مجمع مشورتی زنان، شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب، کارگروه صیانت از حفوق شهروندی و دانشکده علوم پزشکی در روستای پاک «بزد» تربت جام اجرا شد.

شهید غلام امیری ادامه داد: در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان، رییس اداره کتابخانه های مومی و برخی دیگر از مسئولین برگزار گردید، کودکان روستای بزد پس از قصه گویی و جمع خوانی کتب مربوط به جشنواره، در مسابقه نقاشی شرکت کرده و در انتها با اهدای جوایز از طرف اداره کتابخانه های تربت جام مورد تشویق قرار گرفتند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: