کد خبر: 35799
تاریخ انتشار: جمعه, 29 تیر 1397 - 23:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات کتابخانه‌ها

منبع : لیزنا
روح‌الله منوچهری در دیدارهایی جداگانه با شماری از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، با تشکر از همدلی و همرانی آنان در خصوص پیگیری رفع مشکلات کتابخانه‌ها، به بحث و چاره‌اندیشی پرداخت.
رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات کتابخانه‌ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روح‌الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در دیدار با رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات مختلفی همچون پیگیری ساخت کتابخانه عمومی شماره ۲ داراب طبق موفقت‌نامه مصوب در سال ۱۳۸۶، توسعه کتابخانه عمومی آیت‌الله نسابه شهر حاجی‌آباد و پیگیری برای رفع مشکل زمین آن، راه‌اندازی کتابخانه در شهرهای دبیران، فدامی و رستاق و انجام پیگیری‌های لازم برای جذب بودجه و اعتبارات مورد نیاز در ساخت این کتابخانه‌ها، بر اهمیت و لزوم چاره‌اندیشی و پیگیری این موارد تأکید کرد.

منوچهری همچنین در دیدار با داریوش اسماعیلی نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری در خصوص پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به شهرستان سروستان، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به شهرستان کوار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به شهرستان خرامه تا پایان خرداد ۱۳۹۷ شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم دریافت کد ساخت پروژه کتابخانه‌های روستای معزآباد جابری و سلطان‌شهر، بر پیگیری پرداخت سهم نیم‌درصد شهرداری شهرهای خرامه، سروستان و کوار تأکید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در بخش دیگری از این دیدار با برشمردن مشکلات پیش‌روی ساخت کتابخانه شماره ۲ سروستان بر لزوم توسعه کتابخانه شهیدان رضایی کوهنجان نیز تأکید کرد و در پایان خواستار حل مشکل زمین اهدایی یکی از خیرین شهر کوار و پیگیری برای جذب اعتبارات ساخت کتابخانه در شهر جدیدالتأسیس طسوج و توسعه کتابخانه عمومی امام هادی(ع) شهر کوار شد.

در ادامه دیدارهای مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، روح‌الله منوچهری با محمدجواد جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس نیز دیدار و گفتگو کرد. پیگیری پرداخت سهم نیم‌درصد کتابخانه‌های شهر فسا از شهرداری، چاره‌اندیشی در خصوص راه‌اندازی کتابخانه عمومی جلیان و درخواست برای برگزاری جلسه‌ای با حضور نماینده و فرماندار فسا به منظور بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه عمومی شهید جاویدی از جمله محورهای مطرح شده در این دیدار بود.

گفتنی است نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات و پروژه‌های احداث کتابخانه در نقاط مختلف این استان، بر لزوم همدلی برای پیشبرد امور و حمایت همه‌جانبه در خصوص تأمین همیاری‌های مورد نیاز تأکید کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: