کد خبر: 35932
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 مرداد 1397 - 12:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی جشنواره در کتابخانه میرزای بختیاری در خوزستان

منبع : لیزنا
  نمایشگاهی از آثار کودکان شرکت کننده (سنین ۴ تا ۱۱ سال) در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه میرزای بختیاری برگزار شد.
برپایی نمایشگاه آثار نقاشی جشنواره در کتابخانه میرزای بختیاری در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، ندا شهنی فیض، مسئول کتابخانه عمومی داراب افسربختیاری مسجدسلیمان در این باره گفت: همزمان با هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی٬ نمایشگاه نقاشی از آثار کودکان شرکت کننده در جشنواره رضوی با موضوع امام رضا (ع) و کرامات ایشان به مدت یک هفته در کتابخانه عمومی داراب افسربختیاری در حال برگزاری است.

 وی هدف از برپایی این نمایشگاه را  ایجاد روحیه اعتماد به نفس در کودکان عضو کتابخانه برشمرد و افزود: زندگی امام رضا(ع) و الگو پذیری ازشخصیت امام هشتم از اهداف این نمایشگاه است.

 مسئول کتابخانه عمومی داراب افسربختیاری ادامه داد: آثار نقاشی کودکان که توسط شرکت کنندگان ۴ تا ۱۱ ساله عضوکتابخانه و براساس مطالعه کتاب های «مژده گل» و «مهمان خراسان»  ترسیم شده بود باعث اشتیاق دوچندان کودکان شده است و به سبب این موضوع در طول روز به به همراه دوستان خود از نمایشگاه بازدید می کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: