کد خبر: 36120
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 15:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست تخصصی کتابخوان جشنواره کتابخوانی رضوی شهر ارد در فارس

منبع : لیزنا
با هدف ترویج سیره رضوی و دعوت عموم مردم به شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، کتابخانه ابن سینا شهرستان گراش میزبان نشست تخصصی کتابخوان و جمع خوانی رضوی شد.
برگزاری نشست تخصصی کتابخوان جشنواره کتابخوانی رضوی شهر ارد در فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، با هدف ترویج سیره رضوی و دعوت عموم مردم به شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، کتابخانه ابن سینا شهرستان گراش میزبان نشست تخصصی کتابخوان و جمع خوانی رضوی شد.

عرفانه رزمگیر، مسئول کتابخانه عمومی ابن سینا در این خصوص عنوان کرد: نشست تخصصی کتابخوان رضوی ۲۷ تیرماه با حضور حلقه‌های صالحین بسیج خواهران پایگاه حضرت زهرا (س) در کتابخانه برگزار شد که در این دیدار پنج کتاب از منابع این جشنواره به اشتراک گذاشته شد.

زرمگیر ادامه داد: در این گردهمایی دو کتاب «مسافر هشتم» نوشته مژگان شیخی و «کاش تو را می دیدم» نوشته علی کریمی جهرمی را اسما دلام معرفی کرد. همچنین کتاب های «به سپیدی یک رویا»  نوشته فاطمه سلیمانی و «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته علی کریمی جهرمی به ترتیب توسط زهرا صحرانورد و زهره سیفی ارائه و بررسی شد.

وی با تصریح اینکه در ادامه این دیدار نشست جمع خوانی رضوی نیز برگزار شد، افزود: در ادامه این گردهمایی کتاب «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامعلی به اعضا معرفی و سپس جمع خوانی شد. شرکت کنندگان ضمن آشنایی با جشنواره کتابخوانی رضوی، پرسشنامه مسابقه را دریافت کردند .

مسئول کتابخانه عمومی ابن سینا با تصریح اینکه در نشستی دیگر برنامه قصه خوانی و مسابقه نقاشی رضوی برای کودکان برگزار شد، افزود: نشست قصه خوانی و شعرخوانی در بخش کودک با حضور کودکان رده سنی ۴ تا ۱۱ سال، با موضوع رضوی برگزار شد. در این نشست ابتدا کتاب های «مژده گل» نوشته محمودپوروهاب و «مهمان خراسان» مجموعه شعر درباره امام رضا (ع) گردآوری سعید بیابانکی معرفی شد و سپس کودکان برداشت های خود از امام مهربانی ها را تصویر کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: